תטא הילינג

קשת-כובים-לבן

טיפול רוחני  גבוה המחבר את המטופל אל ה"אני העליון" של הנשמה ומאפשר התמרת חסמים ותקיעות בכל תחומי החיים.

תטא הילינג (Theta Healing) היא שיטת ריפוי אלטרנטיבי המתבססת על הרעיון שלאדם יש שליטה רצונית בגלי מוח מסוג תטא, ובעזרת שליטה זו ניתן לחזק את הגוף והנפש. עבודה על פי עקרונות אלה מאפשר יכולת ליצור איזון בין הגוף לנפש ולעודד את תהליך הריפוי הספונטני שיש לגוף האדם. שיטה זו עשויה אף לשמש כלי עבודה להתפתחות אישית, או להוות נדבך טיפולי נוסף המשתלב ומעצים כול שיטת טיפול אחרת.

על כן אני עושה שימוש משמעותי בטיפול מסוג זה כחלק מהמכלול שאני מציעה למטופליי. 

divider--2

ובכן, מה זה תטא?

זהו אחר מחמישה תדרים בהם המוח שלנו קולט ומשדר מידע באופן טבעי ומייצג:

  • האטה של קצב עיבוד המידע במוח (ממוצע של 4-7 הרץ).
  • מעבר בין ערות לשינה (ממודע לתת-מודע).
  • יכולת לימוד והטמעת מידע חיצוני אל הגוף.
  • שיפור היכולת המולדת והמופלאה שיש לגוף שלנו לרפא ולאזן את עצמו באופן ספונטני. כך המוח עובר על הגוף כסורק, ואז מחדש, מאזן ומבריא אותו. תהליך שאנו עוברים למעשה בכל לילה בעודנו ישנים. ומכאן, ההילינג, משמע: הריפוי עצמו. 

עבודת התטא-הילינג אינה מצריכה מגע והיא יכולה להתבצע גם ממרחק. 

אגב, שיטות טיפול רבות משתמשות בכוח הריפוי האנרגטי ויש היום מחקרים המוכיחים שלמילים, כמו גם לתפילות, או להשאות חיוביות –  יש כוח אנרגטי. כזה העשוי להשפיע על צמחים, על המים, על בעלי חיים וכמובן שעלינו: בני האדם.

divider--2

איך זה עובד?

ידוע כי מחשבה מייצרת מציאות. אנחנו בעצם מה שאנחנו מאמינים שאנחנו חושבים על עצמנו וגם מה שאנחנו מאמינים שאחרים חושבים עלינו. תת-המודע שלנו מכיל למעלה מ-80% מהפעולות האוטומטיות שלנו שנחקקו בעזרת זיכרונות ותחושות שנחוו בעבר – והם המשפיעים על חיינו בפועל. כך שבמידה ויושבת אמונה בתת המודע היא תמיד תהיה זו האחראית למציאות המתקבלת וכול פעולה שנעשה תהיה השתקפות מלאה של עולמנו הפנימי ולאו דווקא של הרצונות המודעים שלנו. בעזרת האטת פעילות המוח המוח לתדר רצוי – התטא – מתעוררות היכולות הטבעיות והמולדות של כולנו. 

במהלך המפגשים עמי נעמיק בחיבור חיבור ישיר לאנרגיית המקור, כלומר: לאותה אינטליגנציה גבוהה של אהבה מוחלטת ללא תנאים. אנרגיה שכזו בוראת למעשה את כול אשר ישנו עבורנו, והיא זמינה עבור כולנו, המטרה היא לדעת להתחבר אליה בצורה מדויקת. כמו גם הקשבה לקול הפנימי שלנו, וכך לאפשר לנו בחירה חופשית וחיבור לאנרגיה הרצויה לנו. אנרגיה כזו שתשרת אותנו ותאפשר לנו להשיג את התוצאות המבוקשות והרצויות. 

באמצעות הצעדים הללו ניצור ריפוי והגשמה מלאה שתיטיב עמנו. 

זכרו כי לימוד חדש מתרחש בגופנו כל יום, וכל הזמן! לכן גם השינוי אפשרי תמיד. ומוטב עתה מאשר לעולם לא. 

divider--1
דילוג לתוכן