נומרולוגיה קבלית

קשת-כובים-לבן

במשנה – אבות פרק ג' – אומר רבי עקיבא: "הכל צפוי והרשות נתונה". והוא מכוון אל "הבחירה", זו הנתונה בפני כל אחת אחד מאתנו, גם אם הכל "מכתוב". 

כמה עובדות בחיינו אכן ידועות מראש והן: תאריך הלידה שלנו, והשם שניתן לנו על ידי הורינו; אך את תהליך קבלת ההחלטות בעיקר בבגרותנו – אנחנו עושים בעצמנו. 

ומכאן שהרשות אכן נתונה. 

לראוי לציין כי תאריך לידתו של אדם טומן בחובו אינפורמציה הנוגעת לאופיו של האדם, להזדמנויות והאפשרויות העומדות בפניו.

הנומרולוגיה – כשמה כן היא: מתייחסת ל"מספר" (NUMBER) – לתאריך הלידה, לגימטריה של השם שלנו וכדומה. כאשר נומרולוגיה קבלית עושה זאת על פי עקרונות תורת הקבלה המיוחדת והעמוקה כל כך. 

לעתים במהלך הטיפולים שלי באמצעות השיטה הזאת, אני מתבססת גם על היום הספציפי בשבוע בו נולדנו, מתייחסת לתאריך הלידה העברי, ואפילו לפרשת השבוע, או מרכיבים שונים נוספים העשויים לסייע לי בחשיפת הפוטנציאל האדם ובעיקר – בהגשמת ייעודו.

כל אדם ביום היוולדו נולד עם “שליחות” – ייעוד, שמבחינת הגורל הוא אמור לממש במשך שלושים ושש שנים מתוך כל שנות חייו. ל-36 השנים הללו זמן התחלה מדויקת המשתנה מאדם לאדם ואשר נקרא: "גיל ייעוד", או "גיל יציאה".

ייעוץ נומרולוגי הוא בעצם ניתוח המספרים הללו לשם חשיפת האפשרויות העומדות בפני אותו אדם ברגע נתון. חשוב להבין שניתן לשנות את העתיד בכל רגע ורגע, והנומרולוגיה מאפשרת לנו לבחור את מסלול העתידי המתאים לנו ביותר. 

divider--2

ולמי מיועדת הנומרולוגיה הקבלית?

לכל אדם העומד בפני פרשת דרכים ומעוניין לקבל החלטות שקולות ככל שניתן ובעלות פוטנציאל להצלחה. לכן חשוב להשתמש בייעוץ מסוג זה לפני קבלת החלטות בתחום הפרטי או העסקי. בתחום הפרטי הכוונה להתאמת זוגיות, ייעוץ זוגי, מפת בריאות וכדומה; ובתחום העסקי נכוון לבחירת שם לעסק, הכוונה מקצועית, העיתוי הנכון לפתיחת העסק, התאמת שותפויות ועוד.

בתום הטיפול מקבל המטופל מפה נומרולוגית קבלית.

משך הטיפול כשעה וחצי.

עלות המפגש: 275 ₪.

divider--1
דילוג לתוכן